Gebruik van de cadeaukaart
- Ik heb een wasstraatpas kado ontvangen, wat nu?
Je kunt de Wasstraatpas kado verzilveren op onze website. Je krijgt dan een unieke code. Deze code representeert jouw reservering en fungeert tegelijkertijd als betaalbewijs. Laat de code zien aan een medewerker van de gekozen wasstraat/acceptant om toegang te krijgen tot de geselecteerde wasbeurt. Geniet vervolgens van een blinkend schone auto.
- Waar kan ik mijn pas gebruiken?
Benieuwd waar je je Wasstraatpas kado kunt inzetten? Bekijk hier welke carwashes bij jou in de buurt meedoen.
- Kan ik mijn pas retourneren?
Na aankoop van de wasstraatpas kun je deze niet retourneren.
- Hoelang is de cadeaukaart geldig?
De Wasstraatpas is vanaf het moment van aankoop 2 jaar geldig en te verzilveren via onze website. Na verzilvering van de pas via de website, heeft u 90 dagen de tijd om het tegoed te gebruiken. Gedurende deze periode is het mogelijk om de locatie waar u het tegoed wilt gebruiken, nog te wijzigen.
- Krijg ik gratis 25% tegoed op mijn pas?
Ja, dat klopt! Bij activatie ontvang je 25% extra tegoed bovenop het aankoopbedrag.
- Hoe kan ik mijn saldo controleren?
Het saldo van je wasstraatpas kun je eenvoudig online bekijken op onze website. Benieuwd naar je saldo? Klik hier.
Extra producten
Betaling & levering
- Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
Het betalen van je wasbeurt gaat eenvoudig met het tegoed van je Wasstraatpas. Heb je niet genoeg saldo? Betaal het verschil dan met iDEAL of Bancontact (België).
- Mijn wasbeurt is duurder dan het tegoed op mijn pas, wat nu?
Is je wasbeurt duurder dan het saldo op je Wasstraatpas? Geen probleem! Je kunt het resterende bedrag gemakkelijk online betalen.
Account & privacy
- Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens?
Wij verwerken jouw persoonsgegevens veilig en zorgvuldig. We gebruiken ze alleen voor het uitvoeren van onze diensten en delen ze niet met derden, tenzij nodig of wettelijk verplicht.
- Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten?
Ben je je wachtwoord vergeten? Wijzig hier eenvoudig het wachtwoord van je account!
- Hoe maak ik een account aan op jullie website?
Een account aanmaken gaat gemakkelijk via onze website.
Overige vragen
- Welke locaties zijn aangesloten bij de cadeaukaart?
Je kunt de aangesloten waslocaties voor de cadeaukaart vinden op onze website. Hier vind je een overzicht van alle deelnemende wasstraten.
- Mijn favoriete wasgelegenheid staat niet op de kaart? wat nu?
Is jouw favoriete carwash nog niet aangesloten bij wasstraatpas? Niet getreurt! Je kunt je tegoed ook gebruiken bij een van de andere aangesloten carwashes.
- Mijn wasstraatpas is beschadigd, wat nu?
Zolang de codes op de achterkant van je Wasstraatpas goed leesbaar zijn, kun je de pas gewoon blijven gebruiken.
- Ik ben mijn wasstraatpas kwijtgeraakt, wat nu?
Als je jouw Wasstraatpas kwijtraakt, kun je helaas geen gebruik meer maken van het tegoed. Zorg er daarom voor dat je de pas goed bewaart.
- Waar kan ik de wasstraatpas kopen?
De Wasstraatpas is verkrijgbaar bij circa 2.500 winkels, waaronder Albert Heijn, Bruna, Kruidvat en Primera (online)
- Zijn er verschillende designs van wasstraatpas in omloop?
Nee, er is slechts één design van de Wasstraatpas in omloop.
- Kan ik mijn wasstraatpas gebruiken in combinatie met andere acties?
Nee, de Wasstraatpas kan niet gecombineerd worden met andere acties of kortingen.
- Mijn wasstraatpas is niet geactiveerd bij aankoop / heeft geen waarde?
Als je Wasstraatpas niet is geactiveerd bij aankoop of geen waarde heeft, neem dan contact op met onze klantenservice via support@wasstraatpas.nl, zodat we dit voor je kunnen oplossen.
- Mijn wasstraatpas is verlopen, wat nu?
Vanaf het moment dat je jouw tegoed verzilvert, heb je 90 dagen om het te gebruiken. Na deze periode verloopt het tegoed en kan het helaas niet meer worden gebruikt.
Direct contact opnemen
- Ik ben een bedrijf, hoe kan ik contact opnemen met wasstraatpas?
Je kunt contact opnemen met Wasstraatpas via support@wasstraatpas.nl. Voor zakelijke mogelijkheden kun je ook onze B2B-website wasstraatpasnetwerk.nl bekijken.
- Ik ben een consument/kaarthouder, hoe kan ik contact opnemen met wasstraatpas?
Je kunt contact opnemen met Wasstraatpas via support@wasstraatpaskado.nl.
Staat jouw vraag er niet tussen?
Staat je vraag niet tussen de FAQ’s? Geen zorgen! Neem gerust contact met ons op via onze contactpagina. Ons klantenserviceteam staat klaar om je verder te helpen en al je vragen te beantwoorden. We horen graag van je!