Veelgestelde vragen
- Kan ik mijn saldo controleren?
Het saldo van je wasstraatpas kun je eenvoudig online bekijken op onze website. Benieuwd naar je saldo? Klik hier.
- Ik ben een bedrijf, hoe kan ik contact opnemen met wasstraatpas?
Je kunt contact opnemen met Wasstraatpas via support@wasstraatpas.nl. Voor zakelijke mogelijkheden kun je ook onze B2B-website wasstraatpasnetwerk.nl bekijken.
- Ik heb een Wasstraatpas kado ontvangen, wat nu?
Je kunt de Wasstraatpas kado verzilveren op onze website. Je krijgt dan een unieke code. Deze code representeert jouw reservering en fungeert tegelijkertijd als betaalbewijs. Laat de code zien aan een medewerker van de gekozen wasstraat/acceptant om toegang te krijgen tot de geselecteerde wasbeurt. Geniet vervolgens van een blinkend schone auto.
- Waar kan ik mijn Wasstraapas kado gebruiken?
Benieuwd waar je je Wasstraatpas kado kunt inzetten? Bekijk hier welke carwashes bij jou in de buurt meedoen.
Contact
Wij reageren gemiddeld binnen 48 uur