Veelgestelde vragen
- Wat moet ik doen bij een wasstraat?
Bij aankomst bij de wasstraat selecteer je via onze website het gewenste programma en reken je af met het tegoed van je Wasstraatpas. Na betaling ontvang je een unieke code, die zowel je reservering bevestigt als betaalbewijs dient. Toon deze code aan een medewerker van de wasstraat om toegang te krijgen tot je geselecteerde wasbeurt. Geniet daarna van een stralend schone auto!
- Kies een wasprogramma: Selecteer het gewenste programma via onze website.
- Betaal met je Wasstraatpas: Reken af met het tegoed van je Wasstraatpas.
- Ontvang een unieke code: Na betaling krijg je een unieke code als reserverings- en betaalbewijs.
- Toon de code: Laat de code zien aan een medewerker van de wasstraat om toegang te krijgen tot de wasbeurt.
- Geniet van een schone auto: Na de wasbeurt rijdt je weg met een blinkend schone auto!
- Mijn wasstraatpas is niet geactiveerd bij aankoop / heeft geen waarde?
Als je Wasstraatpas niet is geactiveerd bij aankoop of geen waarde heeft, neem dan contact op met onze klantenservice via support@wasstraatpas.nl, zodat we dit voor je kunnen oplossen.
- Welke locaties zijn aangesloten bij de cadeaukaart?
Je kunt de aangesloten waslocaties voor de cadeaukaart vinden op onze website. Hier vind je een overzicht van alle deelnemende wasstraten.
- Ik heb een Wasstraatpas kado ontvangen, wat nu?
Je kunt de Wasstraatpas kado verzilveren op onze website. Je krijgt dan een unieke code. Deze code representeert jouw reservering en fungeert tegelijkertijd als betaalbewijs. Laat de code zien aan een medewerker van de gekozen wasstraat/acceptant om toegang te krijgen tot de geselecteerde wasbeurt. Geniet vervolgens van een blinkend schone auto.
Contact
Wij reageren gemiddeld binnen 48 uur